söndag 20 mars 2016

Italien & Påsk

Jag och mannen reser bort nästa vecka.
Vi kombinerar nytta med nöje som det så fint heter.
Han jobbar lite och mellan varven så njuter vi.
Av Italien.


Jag förlängde ju hösten i Barcelona och nu snabbar jag på våren med lite Italien.
Väldigt bra lösning på min eviga sol-längtan om ni frågar mig.


Så lakewoodliving.se kommer har en liten paus i leveranserna just på påsklovet.
Självklart går det att lägga beställningar som vanligt men ingenting packas förrän vi kommit hem igen.

Men ja det är ju på påsklovet - än så länge är vi på plats och packr för fullt, så passa på nu innan nästa helg så hinner du ha dina fina saker till påsken!


Som dessa, de säljs redan massor av dem.. alla kanske taggar till inför en vår i trädgården, en sommar på stranden och en smoothie i soffan.
För just nu är det här en av våra storsäljare faktiskt.
6 st flaskor med sugrör som kommer med en praktisk liten fin korg.

Ni hittar dem här.
Men ja som sagt, Italien.
Vi landar i Rom och sen ska vi ner till Napoli, Sorrento, Cappacio och sist Lecce.
Tips?
Ge mig alla tips ni har.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar