måndag 21 september 2015

Septembers sista dagar

September, det finns ändå lite sommar kvar i den månaden.
September.
Men jag ser i kalendern att sommarens sista dagar är här nu.
Snart tar Oktober vid.



Så jag tar tag i de sista dagarna nu.
Hoppas på solsken och långpromenader i skogen.
Planerar att köra till havet och känna den där sista lite ljumna vinden svepa förbi.
Innan Oktober rullar in och tar över.


Oktober och röda löv.

En dotter fotograferas i min trädgård, det är bra när man har en levande modell i hemmet tänker jag.


Bra när man måste visa upp nyheter i form av skira blusar från Sixty Days som nu finns att klicka hem i webshopen.

Hon säger att hon inte kan det här.
Att modella.
Jag svarar att det kan hon visst.
Hon behöver inte göra något alls.
Bara sitta där.
Stå.
Bara vara.

Älskade dotter.
Den vackraste jag vet.





4 kommentarer:

  1. Hon kan definitivt det där!!! Jösses så vacker!
    Ha en fin måndag nu!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det galet va.. en liten modell i huset plötsligt :) Tack snälla. Ha en fin dag. Kram

      Radera
  2. Men jisses vart tog den där lilla tjejen vägen... Så vacker hon är din tonårsdotter. Och modell, det är hon verkligen! Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack Suss, ja eller hur var tar tiden vägen?!?! Kram på dig.

      Radera