lördag 6 juni 2015

Sveriges Nationaldag

Jag jobbar.
Pojkarna och pappan i vårt hem tillbringar hela helgen
på en gocart-bana.


Jag funderar på om jag ska ta tag i trädgården när jag kommer hem.
Fixa det sista som liksom inte blivit fixat eftersom det inte alls varit sommar ännu.
Jag funderar men tar inga beslut.




Jag och dottern ser på tv-serier på tok för länge och äter nötter, ostar och charkisar till middag.
Typiskt oss när vi är ensamma faktiskt.
Så typiskt oss.


Nu jobbar jag.
Det är Sveriges nationaldag och det sades på radion att den måste firas.
Jag undrar hur jag ska fira den?
Med en extra lång löptur och tapas till kvällen kanske.
Kanske så.

Kram

2 kommentarer:

  1. Så snyggt hos er! Både ute och inne. Lampan i förra inlägget gillades mycket, förmodar att den finns i butiken, ska kika in där. Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Suss! Ja visst hittar du lampan hos mig! och ja den är magiskt vacker!! you need one.
      Ha en underbar Söndag. Kram

      Radera