lördag 28 februari 2015

Nya vänner med nya skor.

Den nya Webshopen är öppen!
och det tänker jag fira med en nyvunnen vän och nya skor.


Jag tänker sätta upp håret i en knut, vika upp ett par boyfriendjeans och hänga cirka tre halsband och säkert 9 armband på min kropp.


Sen tänker jag köra hem till en ny vän.
Tina.
Jag tänker prata om stort & smått, om drömmar & verklighet.
Och skratta, skratta, kramas och dricka vin.
Ja men hallå.

En ny webshop - det kräver ju liksom precis såna här kvällar.
Precis.

Hoppas ni får en underbar Lördag.

3 kommentarer:

  1. Snygga skor. Hoppas du har en härlig kväll och får koppla av lite efter mycket jobb. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Men superfint. Grattis till ny sida. Hoppas lördagskvällen blev precis perfekt och att armbanden satt där de skulle! Kram

    SvaraRadera
  3. Så fin sida! :) Älskar skorna, får man fråga var de är köpta...? :)

    SvaraRadera