lördag 7 februari 2015

Florida

Ja det är Februari.
Det droppar från mitt tak.
Himlen är lagom grå nästan inte  någon färg alls.
Det är februari och jag letar efter resor.

Igen.



Förra året gjorde jag och min syster en resa till Florida.
Tillsammans.
Och ni kan tro jag vill göra den igen.




Måste nog säga att det var en av de allra, allra bästa resorna ever.
Vi bara var.
Gick promenader, låg vid poolen, körde runt och såg på saker vi ville se.
Shoppade, käkade gott och bara njöt.

Så ja det är Februari och jag vill resa till Florida med en syster.
Eller så kan våren bara se till att komma nu.
Brustna knoppar, blå himmel, torr asfalt.

Mm... jag är en sol-romantiker. 
Har alltid varit.

Ha en fin Lördag.

2 kommentarer:

  1. Hej. Vi planerar en resa till Miami nästa vinter. Har aldrig varit där tidigare så jag undrar, du som varit där och känner till, vilket område skulle du rekommendera? Vi tänkte hyra hus. Vill gärna bo nära stranden och gärna shoppa. Har du någo tips?
    Härliga bilder btw, nu vill jag mer än nånsin åka!

    Trevlig helg och kram!
    Sabina

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej Sabina.
      Ska ni resa med barn? Maila mig gärna så hjälper jag dig! :)
      Kram och trevlig helg

      Radera