torsdag 5 februari 2015

4Good

Jag var till Malmö.
Klädde mig i blus och lockade mitt hår.



Kände mig lite mer "storstads-redo" liksom.

Och i Malmö gick jag runt i affärer jag inte har här hemma.
Letade efter ljusa jeans för våren och sen checkade jag in på hotell.

Så bara mitt i veckan.
Jag skulle jobba med såklart men ändå..
hotell mitt i veckan i Malmö.


Som vanligt höll kvällens tillställning på Palladium i Malmö.
Bar där är det liksom mer än ok.
För de där lokalerna.. vackra som få.





Och jo kvällen levererade.
Med inspirerande talare som Tareq, Annika Sjöö och Laila Bagge.
Jag älskar att bli inspirerad!

Det var Goodie-bags, bok signering och vinsmakning (inte för mig dock eftersom jag har #30daysnoalcohol just nu) så det var mer än en ok kväll.

Vad som var i goodie-bagen får vi gå igenom nästa gång.
För nu måste jag köra till jobbet och packa ordrar och fylla upp butiken med vår-nyheter.
Men ni, ni borde gå in på 4Good och anmäla er.
För jag LOVAR att ni vill vara med i det nätverket.

Lovar.

Ha en fin Torsdag.



1 kommentar:

  1. Det låter som en spännande föreläsning och mysigt att komma iväg till Malmö mitt i veckan. Kram Suss

    SvaraRadera