tisdag 21 oktober 2014

Höstkittad

Jag ska inte köpa något alls denna hösten.
Så sa jag för några veckor sedan.
Jag har ju redan allt.
Det har man ju.

hmm ja ni förstår.


Men så kommer den där känslan.. något annat.. någon förändring.
Så jag som helt och hållet även i år håller mig till guld och svart, cognaq och bruna nyanser gör en liten mood-board för att visa min höst-stil.

Det är detta jag kommer ha på mig i höst.
Och i vinter kanske.. om jag inte mot förmodan köper något nytt.


Jag har köpt nya skor igen, det är något sjukligt med mig och skor.
Sjukligt med skor och kuddar.
Och ja soffor och matbord med för den delen.



En blazer från Zara, scarf och smycken från lakewoodliving och skor från Scorett.

Men kallare än så här behöver det inte bli nu tycker jag.
Nej det räcker nu.
Så ja Hösten jag säger hej du är lite välkommen ändå.



1 kommentar:

  1. Åh. men så mycket snyggt! Jag förstår att du ville ha allt detdär! Och nu, om du inte vill köpa något mer så kanske du vill delta i utlottningen av ett smycke på min blogg, och ha chansen att vinna. Och inte behöva köpa mer... :)

    Fin tisdag till dig!
    kram Sabina

    SvaraRadera