måndag 23 juni 2014

Midsommar hos en syster

Jag försvann härifrån.
Försvann och tog med en hel familj dit.
till svärföräldrar och till min syster.





Mitt ute på landet där ingen mobiltelefon fungerar och dator inte finns.
Dit försvann vi.

Vi hade champagne-fukost, bakade rabarberkaka, skrattade och körde moped.
Precis som det ska vara när man försvinner ut på landet där inget annat än livet finns.





Efter det var det min systers "land" vi besökte.
Härsade hö, åt sill och potatis och klädde den obligatoriska midsommarstången.
Och fast att det var isande kallt denna midsommar så var jag varmt inuti.
Det där med att fira midsommar med de man gillar allra bäst..

det.



11 kommentarer:

  1. Det låter fint. En varm midsommar trots det kalla vädret! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Det var verkligen underbart. behövdes. hoppas din var så fin som du förtjänar!! KRAM!

      Radera
  3. Mysigt!! Längtar tills vi ses! kramar <3

    SvaraRadera
  4. Precis så mysigt som en midsommar ska vara! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Jag har skickat vidare en liten trevlig sommarliste "utmaning" till dig, att anta om du vill, hittar du hos mig:) Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej! men oj då springer jag in och kikar direkt! :) Tack sötaste och kram på dig,

      Radera
  6. Vilken härlig midsommar! Att vara närvarande och "frånvarande". Härliga bilder du bjuder på.

    Kram
    Helen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen vad som behövdes, frånvarande, närvarande.
      :)
      Kram

      Radera