onsdag 4 december 2013

Jul och advent

Ja fokus ligger ju på det just nu.
Både här på alla bloggar och definitivt hos alla kunder i butiken.
Jag hinner som vanligt inte allt jag önskar.. som att köpa gran (jag vet jag är tidig men gillar det så, snabbt in tidigt ut ;)


Så innan granen kommer in i huset så städar jag med detta.
Doftar magiskt gott och skapar julstämning.
Och ja blir liksom roligare att städa när det doftar det vet ni ju lika väl som jag.


Jag har saker som skall fotograferas idag.
Får se om jag hinner idag eller om det måste bli i morgon.
Under tiden passar jag på att visa upp de mest sålda produkterna senaste dagarna.. mycket jul och julklappar blir det :)
Den där svarta skallen är så poppis att jag knappt får in den så är den slut igen.
Finns i vitt oxå.




Och de här två stjärnorna i återvunnen gummi från gamla bildäck, passar lika bra året om egentligen men självklart även jättebra nu under jultider.


Och ja vad säger man?
Dessa handmålade julkulorna från Rif Design är så vackra att man måste liksom röra vid dem, för att se att de finns på riktigt.
Vackert julpynt om man frågar mig.
Så vackert.

Nej nu måste jag dricka upp mitt kalla kaffe och köra till jobbet.
Vad hittar ni på?





4 kommentarer:

  1. Är såå glad att jag hittade hit, vilken fin blogg du har och vilka snygga saker du säljer. Vill ha begäret väcks. Här har jag kommit så långt att alla julklappar är köpta, vilket är helt olikt mig som brukar springa på stan i panik den 23:e. Granen är inköpt, men den får stå kvar ute, brukar ha så otur med att den torkar och börjar barra nästan direkt. Så än får den inte komma in. Ville bara säga att jag tycker om din blogg.....återkommer Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ingela.
      Gud vad trevligt att du hittat hit! Och hallå vad duktig du är med alla klappar och allt.. bra jobbat. Jag? nej inte köpt en enda klapp ännu.. hmm typiskt.
      Hoppas vi ses igen !
      Kram och ha en fin dag!

      Radera
  2. Har också den rengöringssprayen, å ja den luktar ljuvligt.
    Så mycket fint du har i din webbutik, blir helt sjuk ;)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Det där dofta gott skulle jag gärna också ha ;-) . . .

    Kram N

    SvaraRadera