onsdag 23 oktober 2013

Tidningar och repotage

Det fixar ju du galant.
De säger ofta så, de som pratar om att jag ska vara med i ett reportage om inredning, fota något eller bara svara på 1000 frågor.
Det fixar du galant.

Galant ja.
Knepigt ord.
Ett sådant ord man aldrig använder förutom just i såna situationer, situationer där det liksom skall göras något som man annars inte gör.

Galant.



Le lite bara.
Var som du brukar.
Och jo jag har ju lärt mig det i bloggens värld, att en blogg utan bilder eller någonsomhelt personlighet kan man ju lika gärna stänga ner på en gång.

Jag vet ju det själv, jag läser inte de bloggar som liksom inte bjuder på något, som inte ger mig inspiration eller längtan eller fyller mig med vackra ord och bilder.
Så jorå.. bara le lite så.


Det är en jäkla tur man kan ta fotona själv.
(kan och kan...)
Om det skulle stått någon annan där framför mig och jag skulle försökt se avslappnad och glad ut hade det nog inte funkat.
Inte alls.


Men ok jag går ut och ställer mig mot husväggen igen och försöker få fram några bilder.
Och så funderar jag på om jag inte måste ringa Kicki, för nu har jag lyckats ställa in något konstigt i min kamera igen och inte en bild blir på skärmen som jag vill att den ska vara.

Le bara.
Le.




2 kommentarer:

  1. Fina fina du! det är tur du kan ta fotona själv för du är så fin och det är så kul att se dina fina bilder. En blogg med bilder och personlighet är ju mycket trevligare än inga foton och anonym text..
    Tycker du verkar få med allt på bilderna?
    Kram kram Helena

    SvaraRadera
  2. Så fina nyheter. Och du , du är så sjukt snygg och ser så ung ut!
    kram Anna

    SvaraRadera