torsdag 24 oktober 2013

Ursäkta röran

Jag tänker att jag borde skriva upp skyltar
 som ber om ursäkt för det.
Röran.
För igår och idag byggs det om i butiken och inget står där det egentligen ska stå och inte en kudde är på sin plats.
Så ja jag ber om ursäkt för den.
Röran.




Men snart ska det vara på sin plats igen.
Typ som det borde vara.
Typ.



Så jag måste verkligen köra nu.
Håret är fortfarande vått och sminket kom aldrig på.
Men jag måste ju köra nu.
Butiken väntar.



Och ikväll kanske jag har massor av tid och energi över och kan tala om en sak för er.
Kanske.









11 kommentarer:

  1. Tack igen för en otroligt fin blogg! Du skriver så vackert och får ihop det där djupa och personliga med det vackra och ytliga! Och båda är lika viktiga! Din blogg är den jag alltid går in på först och ser om du gjort någon nytt fint inlägg och jag blir lika varm varje gång jag ser att du varit inne och skrivit!

    Kramar Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. men såå glad jag blir, att du skriver så fint om MIG. Tack.
      Och hoppas jag kan fortsätta få dig att trivas här inne.
      Kram och trevlig helg.

      Radera
  2. Massa fina grejer du fått in. Ser fram emot advent och julens grejer.
    Ha det gott
    Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva.
      Ja snart ramlar det in, allt juligt! ;)
      Kram

      Radera
  3. Jag måste verkligen besöka dig och din butik någon gång. Det som finns där är ju så tokläckert, oavsett hur det står gissar jag... :)

    Har du fått mitt mail förresten?

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej, ja jag fick ju mailet, men du ser vad som händer med tiden.. ghaaa den räcker inte till. Jag mailar i helgen.. har ju ty 1000 frågor ;)
      Kram och trevlig helg på din fining!

      Radera
  4. Åh, så himla mycket fint du har i butiken och så SNYGG du var i förra inlägget! ´FINING!
    Och nu blir jag så där pirrigt nyfiken på vad du nu gått och hittat på... Tell meeeee!!
    Och du. Jo, Stockholm väntar på oss. NÄR??!...
    KRAM!
    Judita

    SvaraRadera
    Svar
    1. åhhh du är såå snäll, och ja Stockholm.. när kan du?
      KRAM!!!

      Radera
  5. Du rara, vackra, duktiga....love you!

    Tack för fina ord, tycka-om, att du tittar in och läser. Jag blir så glad. Och butiken är underbar, alltid. Hur det än ser ut. Jag vill ha allt.

    Njut av helgen!

    KRAM <3

    Lotta

    SvaraRadera