onsdag 2 oktober 2013

Tävling och frifrakt och lite så

Jag har bråttom idag.
Möten, packa varor,jobb och mail.
Så jag hinner inte detta.
Egentligen.


men jag snabbar mig in och talar om att det ju pågår en tävling.
Inne hos Lotta med bloggen Fyra årstider har du nu chansen att vara med och vinna hela 500.- i presentkort inne hos mig!
Det ni.

Och jag lägger ut alla nya dofter i webbutiken.. och som de doftar... magiskt om man frågar mig.
Magiskt.



Den här är min favorit, efter cinnamon Chai eller kanske Comfort and joy.. den här lilla fina doften heter Venetian Lace och jag vet inte varför den är det godaste jag vet.
Den bara är det.



och ja glöm inte bort att det är FRI FRAKT i webshopen hela Oktober!
Så passa på att klicka hem era favoritdofter till höstens mysiga kvällar.


Ta hand om er idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar