torsdag 3 oktober 2013

pb Home

Jag hinner bara få in dem.
Och så är de slut.


Ta i mer nästa gång säger jag till mig själv.
Ta hem fler.
Och det gör jag.
Och så tar de slut och jag vet att nästa gång får jag ta i lite till.
Lite till.


Så snart fylls lagret upp igen och alla ni som väntar och längtar efter en kudde med Diana fodral kan snart andas ut.
Och det här : 

Det finns några kvar av elefanten.
Och hur fint är det?
Typ galet om man frågar mig.
Och det ser ut som ni tycker samma sak.

Kroppen är ganska svag idag, andningen vill vara lugn och inte alls stressa.
Kroppen ber om kaffe och doftljus med en svag varm ton av vanilj.
Jag längtar till kvällen innan dagen tagit fart.
Vissa dagar kräver mer mys än andra.
Så är det.

KRAM




1 kommentar:

  1. Så är det. Och jag längtar efter helgen. Slippa stiga upp kl.5...
    Jag som ingen morgonmänniska är gillar det inte alls.

    Önskar dig en riktigt fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera