lördag 7 september 2013

Morgonens dimma

Jag måste ta mig ut tänker jag när klockan är halv sex på morgonen.
Måste.
Och tillsammans med kameran skall jag vandra runt på fälten bland hästarna med de vackra manarna -  mellan träden i skogen där solens strålar leker mellan löven.
Så tänker jag innan jag somnar om igen.
Somnar om och vaknar när solen står högt på himlen och då nästan all dimma försvunnit.

Typiskt.

Så jag fotar nya kuddar i soffan.
De hade passat perfekt i en av sönernas rum.
Perfekt.
men hur många kuddar kan man ha egentligen tänker jag då.



Kanske jätte många.

Jag tar den i morgon istället.
Den där promenaden på fälten med kameran.
I morgon.
Nu tar jag en hundpromenad med Amos Lee i lurarna
 och sen jobbar jag.
Vad gör ni?






3 kommentarer:

  1. Snygga kuddar och snyggt hos sonen! Gillade krokarna!!
    Här har det varit långpromenad med vovvar, snart bär det av till tippen och sen en massa plocka i sönernas rum och förhoppningsvis hinner jag att måla! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Åh, så galet snygga kuddar och inte kan man ha för många, inte! ;) :)
    Härliga bilder!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Jag samlar på kuddar, jag skulle kunna starta en secondhand-kudd-butik för så många har jag :) och fler kommer jag förmodligen att köpa då det hela tiden kommer nya och så snygga.

    Johanna

    SvaraRadera