onsdag 11 september 2013

Mitt i veckan och rabattkod

Jag vaknar innan jag somnat.
Så känns det.
Jag tror jag var för trött för att sova i natt.
Men det är ok ändå.
Man kan sova sen tänker jag.
 så jag skakar av mig och gör vad jag ska.


Ett duggregn fyller min trädgård.
Himlen är tyngre.
Luften är sval, inte kall.
Höst.


En kvist följer med mig in.
Syrénhortensian blommar nu.
På köksbordet får den stå.
Som en viskning om sommar.


Och i min inbox svämmar mailen över.
Jag svarar så snabbt och så bra jag kan.
Paketen packas på jobbet och leveranskillen hämtar och lämnar om och om igen.
Höstens nyheter ramlar in.
Hela tiden.

Och just idag kör jag ett race för er.
Om ni checkar ut med koden "24timmar" då får ni när ni handlar för minst 200.- 15% rabatt på all dekoration i webshopen
A L L T!
Det ni...
Så jag får helt enkelt fortsätta packa varor och svara på mail.
En hektisk - men underbar Onsdag.
Mitt i veckan.


1 kommentar:

  1. Härligt! Om jag inte hade köpstopp för tillfället hade jag passat på. Får handla till fullt pris sen. Så får du andas en sekund extra nu istället.

    Underbara bilder.. som vanligt :)

    SvaraRadera