tisdag 10 september 2013

Faller

Det var två veckor sedan.
2


Jag köpte dessa blommorna på Maxi.
För mer än 2 veckor sen!
Jag vet inte hur 
-men de står där fortfarande.
Ser nästan inte äkta ut.
Men de är äkta.

Och vackra.


Jag har inte alls tid för detta.
Jag ska fotografera.
Ännu fler nyheter


och sen ska man ju hinna med kaffet,
sms:a vännerna,maila tusen och en till.

Ja men ni vet.
Jag har inte tid med detta.

Jag skrev till min syster att jag kanske borde börja meditera..
Det vore något tänker jag.
Att andas, 
lyssna till sitt inre,
ta dagen med full kraft.

Typiskt mig.
Så typiskt mig.




3 kommentarer:

  1. Vilken fin sida du har, ser mkt saker som inspirerar. Kram kram L

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar hos mig, den värmer och ger mig glädje.
    Jag hoppas du hinner med allt du vill....och inte bara springer förbi.
    Många kramar!!!

    SvaraRadera
  3. Meditation är nog inte så dumt. Skulle man behöva i all hets och stress. Så klok du är förresten. Som valt dig och din familj.

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera