onsdag 14 augusti 2013

Formex

Jag hinner inte.
Eller jo jag hade hunnit.
Men hjälpen med familjen och butiken fanns inte.
Så jag stannar hemma.
Det blir inget Formex för mig tyvärr.


Jag får stanna här.
Nu har man ju ganska bra koll ändå på allt som är på väg.
Vad ni saknar och längtar efter när hösten kommer.
Men det är så trevligt att gå där på mässan, klämma och känna.
Prata och kramas typ.

Men jag får prata och kramas med någon här hemma istället.


Och nyheter ser jag till att jag får in ändå.
Jag lovar .)

Det är mycket blankt.
Blankt, marmor, koppar och sen det äkta..
äkta trä, råa ytor möter det blanka.

Och så kuddar.
Kuddar i alla färger, former och material (mycket djurtryck ) och det har vi ju redan konstaterat.
Kuddar kan man inte ha för mycket av.

eller?




Och bambu ja.
Massor av bambu.
Från salladsbesticken till möblerna och t.o.m sängkläderna är i bambu!
Det ni.
Inte mig emot alls, jag fullkomligt älskar bambu!





Och ja dödskallar.
Dödskallar, fjädrar,djurprints,horn,snäckor och peacemärken ser ut att stanna kvar en säsong till.
Inte heller det är mig emot.

Men Formex fick alltså vänta.
Och alla ni fina som är där.. så trist att inte ses.
Men vi tar igen det.
Vi tar igen det.

Eller hur?





3 kommentarer:

  1. Näääe! Då ses vi ju inte! :-(
    Får klämma o känna själv och vänta med att få kramas med dig!
    Kram tills nästa gång!
    Judita

    SvaraRadera
  2. Åh... Jag som hade hoppats på en kram... ;) /L

    SvaraRadera
  3. Det där med formex...alltså jag en vanlig lärare vill också kära ner mig i alla underbara ting som finns där!

    Kram Anna

    SvaraRadera