torsdag 1 augusti 2013

Bakken

Det känns i hela kroppen.
Hela.
Att jag varit iväg på tokerier.
Bergochdalbanor om och om igen, 
rösten finns knappt kvar att höra.
Ja eftersom jag "skriker som en liten tjej i alla karuseller" som grannen så fint talade om för mig.
:)


Och nej jag har inte en endaste bild därifrån, glömde vackert kameran hemma på köksbänken.
Men ja det var som tivolin är som mest.
Högljutt, färgglatt och fullt av ringlande köer.
Bakken i Dannmark.

Dagen innan hade vi grannar över på lite vin och ja att vara vaken till efter 1 för att gå upp klockan 6 och vara på tivoli en HEL dag.. ehh jo det känns.
Känns i hela kroppen.

Ni kan tro att jag somnade tungt i sängen när vi kom hem klockan 12 igår kväll.
Somnade tungt tungt.


Idag kör jag till jobbet igen.
Det har hunnit bli lite smalt med saker på vissa hyllor
 och så passande - idag kommer leverans med nyheter!
Då är det extra roligt med jobb!

Så jag ska försöka samla ihop den här trötta kroppen.
Äta något och dricka nån kopp kaffe mer än jag borde.
Sen kör jag mot jobbet, höst nyheter och trevliga kunder.
Vad har ni för er?







2 kommentarer:

  1. Hörde att du var i Danmark igår. Av mannen din som vi träffade igår er superfina butik. Jo vi var där på vår resa hem från lilla semester trippen. En del snyggt fick komma med hem och givetvis skulle jag handlat mer men ni har ju er webbshop ;)
    Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åhhhhh!!! och mannen som sa att någon från Vetlanda frågat efter mig.. och så var jag inte där?!?!! Jag ville såklart ses!
      Vad hittade du för något fint?
      Hoppas det kommer fler tillfällen!

      KRAM!

      Radera