fredag 19 juli 2013

Lectus sängar

Vi fyller upp.
Butiken får nya kompisar.
Sängarna ställs upp på rad och mannens bror är här och hjälper till.
Lectus sängar ska nämligen få äran att säljas i vår butik, så just idag behövdes jag knappt i butiken.
(bilder från butiken kommer- lovar.)
Mannen var ju där.
Han och hans bror klarade av dagen galant.

(halsbandet finns att köpa här)

Själv varvade jag jobbet med svägerskan och kusinerna som är på besök.
Lite poolhäng och lite glass i Åhus.
En helt ok Fredag i Juli om du frågar mig.
Mer än ok.

Vad har ni för er?


Vad ni än gör hoppas jag ni njuter av sommaren.
För detta mina vänner, det är precis vad jag längtar efter typ 9 månader av året,
Sol, varma vindar och glada barn i poolen.

Kram



3 kommentarer:

  1. Ja, visst längtar man. 9 månader, minst sagt. Poolhäng låter underbart! Vill hänga där vid poolkanten jag med ju. Du och jag och alla barnen och ett glas rosé... Det vore nice!
    KRAM söta! Judita

    SvaraRadera
  2. Låter härligt! Här njuter jag av värme och sol, måstena har lagts åt sidan för tillfället...
    Spännande med nya sängar, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Fin du är, och fint halsband!
    Här njuter vi för fullt, första sommaren i huset och det är så skönt så jag vill gråta!

    Härligt med pool, här har vi en "pööl" ;D
    Önskar dig en underbar dag med mycket skratt, glass och soool!
    Kram

    SvaraRadera