torsdag 18 juli 2013

Brickbord och solsken

Solen skiner.
Nästan hela tiden.
Och för mig är det nästan overkligt.
Svårt att tro på.
Att det på riktigt är sommar hela tiden.
Fullkomligt älskar det.


Och jag möblerar om innan jobbet.
Ställer hit ett bord som jag fallit för.
Jag vet inte ännu.
Om det ska få bo just där.
Men jag känner på det,
känner efter.
Snyggt är det i alla fall.


Ett brickbord i lite ruff stil.
Bricka i rotting och benen i lite sliten vintage trä.
Precis som jag vill ha det,
men som sagt.
Vart det ska stå vet jag inte ännu.
Men nu står det där.
Bredvid en av sofforna.
Lite fina vaser på det och så känner vi efter ett tag tycker jag.


Vad tycker ni?
Brickbordet finns såklart att köpa i webshopen.

Ha en fin solig dag!


2 kommentarer:

  1. Absolut supersnyggt! Jag måste också säga att jag är så impad av dig och din träning som jag ser på Insta. heja du! kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Lägger en röst för att det ska vara kvar och kanske stå kvar där du har det! Har själv lurat lite på exakt detta, så jag kanske slår till på ett jag med?
    KRAM! Judita

    SvaraRadera