tisdag 23 juli 2013

Busy bee

Trots att det är mitt i semestertider.
Trots att solen står högt på klarblå himmel - hela långa dagen.
Trots det.

Så jobbar jag.

Har massor att göra, hinna med och fixa.

Tack alla ni som kikar in och säger hej,
 ni som tycker lika mycket om gamla "sletna" träskålar som jag, och alla ni som skickar fina hälsningar på era ordrar på webshopen.

Tack alla.


Och idag kom äntligen dessa.
Som ni väntat.
Som jag väntat.
Och så nu är de här, jag fullkomligt älskar dem.
Visste att jag skulle göra det.

Och ni som väntat,
 idag packade jag era boxar och senast Torsdag har ni dem hemma hos er.

Och ja, de fick vara förvaring för de där korkarna igen.
De som just nu inte blir fler.
Alkoholförbudet fortsätter för mig.
Sover bättre (när det INTE är fullmåne vill säga..) och känner att jag springer lättare.
Det som är trist är grillmiddagarna.
Utan vin liksom..


Men ja som sagt.
Jobb var det.
Mycket.

Så jag har lite webordrar att ta tag i nu på kvällen.
Och sen ska jag ta och hålla om den där mannen en stund.
Han som sitter som mitt ankare i livet
 i en soffa inte långt ifrån mig.
Honom ska jag hålla om ikväll.

Men först lite mer jobb.

Hoppas ni har en underbar sommar!

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar