lördag 1 juni 2013

födelsedag

Jag vaknade av att yngste sonen sjöng för mig.
Den lille blonda killen med de sötaste av fräknar.
Han sjöng högt och glatt.
Jag log och vi kramades hårt.
Det är min födelsedag.
Jag har fullt upp och just nu jobbar jag.
Samtidigt som detta.
ja.

I webshopen har jag lagt ut alla pb Home kuddar som vi nu har på lager.

Som denna.
Den fick flytta med hem med.
Jag tror det var precis vad den ville.
Den hade nog längtat dit.
Hem till mig.



Och ja denna.
Poppis som få.
Den finns här hos mig i butiken.
Kanske just för din skull?

Nej men hallå.
1:a juni och det regnar utanför.

Jobbet kallar nu.

 Men sen.

Sen tar jag födelsedag heeela långa dagen!

Vad hittar ni på?


6 kommentarer:

  1. Stort grattis på din dag! Hoppas du hinner fira lite. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh ett stort GRATTIS till dig på din födelsedag!
    Superfina kuddar hos dig. Hoppas du haft en mysig dag och hunnit med firande oxå, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen!! Snygga leopardmönstrade byxor såg jag att du hade fått, på insta ;)Hoppas du har haft en fin födelsedag! Kram till dig

    SvaraRadera
  4. Grattis hinner jag säga innan dagens slut. Återkommer inom kort med några frågor...
    //bara Anna
    Annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Grattis beautiful! Hoppas du haft en underbar dag.

    Stor jättekram!
    Lotta

    SvaraRadera