söndag 2 juni 2013

Slapp Söndag

Det är inte sommar men inte heller kallt.
Det är något mittemellan idag.
Lite precis som jag.
 
Mittemellan allt.
Jag säger hejdå till en fin vän som stannat över natten.
Jobbar en stund och snart ska jag säga välkommen till en saknad syster.
Hon kommer idag.
Äntligen.
 
En syster med tre barn som vi saknar alltid.
Så jag jobbar nu.
För att kramas sen.
 
Och utanför är vädret precis mittemellan
inte kallt
inte varmt
 
Precis som jag.
 
 
I webshopen har redan sålts många sådana här

 
Inte visste jag att den var så poppis.
Men ni har rätt.
 
 
Den är fin, och som dottern säger till mig när hon hänger den över axeln.
-jag tror vi behöver en sån här mamma.
Till stranden, eller till stan.
 
Hon har hon rätt minsann.
Precis som ni.
Så roligt att ni hittar till min shop, och ännu roligare med alla er som kikar in live i butiken och säger hej!
Så roligt.
 
Och ja nu var det ju det ja.
Jobb.
 
Kanske vi ses!?
 
 
 


2 kommentarer:

  1. den är verkligen underbar den där väskan♥
    Med vänlig hälsning
    Gabriella

    SvaraRadera
  2. Det vore himla trevligt att kika in hos dig på jobbet för att säga hej, och kanske shoppa lite.´

    Igår vräkte regnet ned och idag har vi säkert haft 30 +. Galet varmt idag, gillart!

    Kram

    SvaraRadera