måndag 6 maj 2013

när man skäms lite

Jag har varit på blogg-event i helgen.
Och ja..
jag har inte bloggat sen första maj!?!?
 
Jag vet.
Och jag skäms.
 
Men nu är jag tillbaka.
Ska försöka hitta något fint att fota
  något fint att skriva om.
 
Senare.
 
 
Just nu måste jag jobba,
Skriva flyers och tala om för alla att det är sängar vi tillverkar här.
Sköna mjuka fina sängar.
 
Visste ni det?
 
Och ja efter jobbet hoppas jag hinna njuta lite av våren med.
För utanför är det 20 grader och sol.
Man tackar,
 
Äntligen.
 
 
snart är det sommar igen
på riktigt.
 
Vad har ni för er?
 










10 kommentarer:

  1. Hejsan och vad kul att hitta hit nu när jag vet vem du är. Jättekul att ses även om vi inte hann prata så mycket. Nu skall jag kika vidare här hos dig. Stor kram Victoria

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej!
      Ja detsamma till dig, kände på mig att jag egentligen skulle ha pratat mer med dig och Stjärnor och champagne! ;)
      Nu smyger ja in till dig med!
      KRam!

      Radera
  2. Meen, hallå snyggo! Säger detsamma till dig, så himla kul att träffas och så himla synd att man inte hann prata mer! Man ville hinna prata med så många och ändå hann man inte med hälften! Vilken mysig blogg du har och jaaa, jättekul att träffas igen!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
    Svar
    1. du är helt underbar. så bara. inte mer eller mindre. Bara underbar!
      KRAM!!

      Radera
  3. Underbar sommarbild, längtar verkligen till man kan bada. Åker dock till Turkiet om tre veckor så jag hoppas på mycket sol och värme.
    Tack för en underbar blogg med inspiration.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst längtar man. Men idag visar tempen på 22 grader i skuggan redan klockan 9 på morgonen så jag klagar inte, Inte alls.
      Men ja turkiet.. låter inte fel.
      Tack snälla för de fina orden!

      Ta hand om dig!
      KRAM

      Radera
  4. Godmorgon =)
    Vilken fin blogg du hade här. Ska kika mera. Ha en fin dag så länge....

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh tack!
      Vad roligt att du hittat hit.
      Detsamma till dig.
      kram

      Radera
  5. Hej vännen!
    Det var så kul i helgen, men det gick alldeles för fort och det var så många man skulle prata med!
    Men du var en av de viktigaste för mig att få prata med, eftersom jag följt dig så länge och verkligen ville ge dig en stor bamse kram för att visa att jag verkligen gillar dig!
    Hoppas verkligen vi kan ses lite då och då!
    Kram Helena
    Snygga solstolar vart är dom ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej fina!
      Ja jag blev så glad. du var såå sprudlande. och så vacker!
      Men du var så mycket mindre irl än jag trott ;)
      Solstolarna är från Rusta sedan typ 3 år tror jag.
      Och ja hoppas vi ses snart igen!

      KRAM!

      Radera