onsdag 1 maj 2013

may i tell you it's may!!!

Äntligen.
Maj.

Det liksom måte bli vår när det är maj.
dag var det vår.
Hela långa dagen faktiskt.
Sol sol och sol.

Jag har varit ute hela dagen, suttit i solstolen, påtat i trädgården, krattat lite i drivbänkarna,rotat runt bland krukor och sen bara suttit i den där solstolen igen.



Jag har fotat med.
Halsband och armband
scarfsar och ännu fler armband.
Och jag är liksom som lite kär i dem allihop.
Alla de vackra armbanden och de mjuka fina scarfsarna.
Vissa måste flytta in.
Hem hit.
Med mig.



Scull scarfen är så poppis att den tog slut helt förra gången.
Men nu är den alltså tillbaka.
Svart och beige.
Jag behöver en beige tror jag.
Eller svart..
199.- i webshopen


Jag ska försöka hinna med webshopen lite nu.
Dessa ska in med.
Mini scull.
Finns som denna i beige eller i en ljus rosa ton.
Även de 199.-

men ja ja.
Nog om scarfsar

Det är vår.
Jag är glad.
Solen värmer äntligen och poolen har blivit av med sitt vintertäcke.
Och vi har grillat hemlagade hamburgare.
Med hemmagjord bbq sås och jag var så husmorig att jag bakade egna hamburger bröd.


Ja men ni hör ju.
Jag är glad.

Det är vår!

Vad har ni för er?



10 kommentarer:

  1. Snyggt snyggt snyggt! Halsband och scarfer, love it! Mycket fint i din butik, har inte shoppat än men när plånboken fyllts på lite så...
    Så synd att du sett ner på dig själv. En vacker kvinna som verkar vara en underbar människa! Hoppas verkligen du inte gör det längre, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Såå mycket snyggt du har i din webshop och till bra priser! Nu ska jag bara bestämma mig ;)
    Ha en fin kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Jättefina saker i webshoppen, hade funderat på några väskor där men svårt när man inte vet hur stora de är. Frågade dig för en vecka sen här på bloggen men kanske ska skicka mail från webshoppen istället?
    /Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ingela.

      Jag ska genast mäta dem i morgon när jag kommer till butiken.
      Den jag har på
      Bilderna är ca 40 bred och 45 hög plus handtagen. 😉✌

      Radera
    2. Ok, tack för svar! :)

      Radera
  4. Jättefina bilder! Väldigt kul att träffa dig i går IRL kram Nilla

    SvaraRadera
  5. I huvudstaden verkar det vara vår idag iallafall :)
    Men du, foton...det måste du ha flera tusen sen igår!!! :) :)

    SvaraRadera
  6. Väldigt kul att träffa dig i helgen, många härliga skratt och precis som creando sa... många bilder blev det nog *haha* och jag fick hålla hårt om väskan!
    Det där halsbandet får flytta in till mig nu :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Malin!

      Haha ja håll hårt om den väskan! Snygg väska var det med!!
      Och ja halsbandet ja.. du beställde ett minsann.
      Jag har mailat dig ang ett av armbanden!

      Ha en fin dag!

      KRAM!

      Radera
  7. Hi there, I enjoy reading all of your article post.

    I like to write a little comment to support you.

    my web blog :: www.chinafooding.net

    SvaraRadera