onsdag 8 maj 2013

Egentillverkade sängar

Ja det är ju nämligen det vi gör.
Snickrar egna sängar.

Sköna
snygga

och jag har fått i uppdrag nu att fota dem.
Igår var det för sent och idag hinner jag inte för jag måste sticka till jobbet.

Har jag någonsin nämnt det här med att tiden är knapp?


Men jag hinner sen.
Så länge får den bo i vårt vardagsrum.
Den där snygga kontinentalsängen som mannen min byggt.

Den står uppdukad i tv-rummet med snygga kuddar och sköna bäddset
Och väntar
väntar på att tiden ska hitta till mig
 och den

tiden
och ljuset.


Med täcken, 
utan täcken,
 med kuddar,
 utan kuddar.

Så håller vi på.
Om och om igen.

Jag och den där sängen.

Och ja om det är någon av er där ute som går i sängtankar.
Look no more!
:)
För här har jag dem!
Hos mig!


Men nej ni ser ju inte sängarna på hemsidan ännu.
Men snart.
Ni kan ju alltid kika in till oss i butiken annars!
Sävvägen 1 i Kristianstad.
Samma infart som Bicity.

Hoppas vi ses!

Nu måste jag jaga fatt den där tiden igen..
hur snabb är den egentligen?






7 kommentarer:

  1. Jädrans vad fina bilder du fick till..:) och sängaran , de är så fiina...

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  2. Oh, my God så snygg!!! Händig karl du har! Urfina bilder!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej fina!!!
      Ja visst är han duktig den där mannen med skägget som tillhör mig :)
      Tack snälla.
      Ha en underbar helg.
      KRAM!

      ps . Fagersta är inte långt från Köping vettu.. med tanken på att jag är i Köping i sommar..:)

      Radera
  3. Dina bilder är ju hur fina som helst, gillar stylingen & känslan du får till! Och vilka fina sängar, duktiga Ni är! Kan tänka mig att det är en hel del pyssel med egen butik, även om det är kul! Ha en fin dag, kram Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh tack vad glad jag blir Hanna.
      För det finns ju ingen som tvivlar mer på mig och min förmåga än just jag.
      Tack, du gjorde min dag.. för det är ju just det med att skapa känslan som jag jobbar med.

      Ta hand om dig!
      KRAM!

      Radera
  4. Åh, så snyggt!! Och att bygga sängar - riktigt imponerande!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Oh my god vad snyggg du fått till den där stylingen! Man vill ju bara ha allt!!
    Tack snälla för hälsningen i går till T, jag sände över den till honom. Hos oss var det ju full rulle med Boda Borg o födelsedag
    så jag hann inte säga hej! ens.
    KRAM! Judita

    SvaraRadera