fredag 29 mars 2013

träning påsk och svärföräldrar

Jag gör precis som vanligt.
Precis.
Vaknar först av alla och sätter mig precis här.
Läser bloggar
dricker kaffe
lyssnar på en man som heter Matthew på spotify.
Myser.



Jag har precis bokat in mig på ett påsk-spinning-pass
Vännen som tränar mycket mer än jag är redan där.
På gymet.

Snart tänker jag för mig själv.
Snart kör jag dit.
Sitter bara här ett litet tag till.

Svärföräldrarna är här.
Vi ska tillbringa dagen i mataffären och i köket.
Baka
det är något hon är bra på den där mamman som tillhör min man.
Riktigt bra på.

Att baka.


Så jag bläddrar i kakböcker och letar fina påskrecept inne hos Mary.
Hittar den här och ska se om de andra blir precis lika sugna på den som jag.
Kokos och ananas.. jag älskart redan!

Nej nu blir det gym.
Hon kan ju inte få vara där ensam för länge
 och känna sig så mycket mer hurtig än jag.

Eller hur?

Ha en fin lååång Fredag idag! .)

KRAM



8 kommentarer:

  1. Glad Påsk du härliga vän! Hoppas ni får en fantastisk helg!
    Ett gym... hm, det var längesen man besökte ett... Undrar hur de ser ut nu för tiden :-D
    KRAM du finaste Carola! Judita

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha är det så? inget gym för dig alltså :)
      Men du får gärna följa med mig.. alla dagar i veckan!!
      KRAM!!!!
      ses snart du! ;)

      Radera
  2. Fina bilder som vanligt. Glad påsk på dig.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Härligt:)

    Hoppas du får en väldigt skön Påsk Helg!

    Varma kramar Åsa

    SvaraRadera
  4. Hoppas det blev nåt gott bakeri i köket! Jag bakade osså i går och barnen gjorde marsipankycklingar för att dekorera, gu va vi skrattade för de blev väldigt kyliga vissa av dem! Idag blir det Påskfirande med föräldrar och syskon!
    Önskar dig och dina en härlig Påsk! Kraum

    SvaraRadera
  5. helpful resources check this link right here now why not try here he said her comment is here article

    SvaraRadera