fredag 1 mars 2013

pirr i magen och sol på kinden

Ja det var värst.
Vilken bra Fredag vi fick.
Sol sol och sol.

Träning, god lunch med gott sällskap och så nu.
Sol sol och åter sol.

Känner mig smått förälskad.
Vill helt plötsligt allt och lite till.
Igen och igen.

Tack solen.


passar på att visa mina nya favoriter.
Byxor från Zara som handlades en regnig dag i Spanien.
Jag älskar slappheten.
Fredags feeling ända ut i byxan.
.)


Tänkte att jag skulle visa upp hänget ordentligt.

Ser nu att jag ser bra knasig ut.
.)
Men ändå.

Fotograf och modell liksom. 
Svårt ju.


Ni ser att de inte kan vara annat än sköna va?
Jag stod förstås och undrade om jag skulle ta ett par till
i en annan färg med.

Ångrar nu.

Att jag bara tog dessa.
typiskt.

Typiskt mig.


Jag har en liten hund i mitt knä och sol utanför.
barnen leker med kompisar och mannen skickar fina sms.

Han skriver att han älskar mig.
Saknar mig.
Och ändå var det ju bara 5 timmar sen vi sågs...

Sa jag att det var en bra Fredag idag?
Sa jag att det pirrar i min mage.
?
som om jag vore nyförälskad.

Jaja.
Så är det i alla fall.
Och jag älskar det.


Hoppas ni har en UNDERBAR Fredag precis som ni förtjänar.
Med god middag, många skratt och en kärlek som pirrar i magen.

K r a m 









9 kommentarer:

  1. Heeeeej du fina!!
    Äääntligen kan jag komma med ett STORT TACK och en jättesolig kram för din fina kommentar och Award till mig. Jag blev verkligen jätteglad och lite rörd när jag nu hittade den men det har också varit väldigt frustrerande. Min dator har kollapsat helt och jag har inte kunnat tacka dig.
    Jag lovar att skriva ut detta på bloggen och anta Awarden med frågor och svar, sen vill jag säga att det är dubbel glädje med detta.
    Har aldrig sett din blogg eller att du "varit" hos mig, men nu har du direkt en ny följare!!

    Du har samma stil som jag, älskar dina bilder...din inredning, dina kläder och så liknar vi varandra i skrivandet med känsla och hjärta.
    Inlägget här med kläderna är fullkomligen suuupersnyggt och sååå jag...förrutom att jag inte är lika platt om magen som du så jag just nu inte kan ha såna byxor men VILL!!
    Ska dessvärre lämna ifrån mig datorn ikväll igen, men ska nu sätta mig och lusläsa din blogg för det här var verkligen min stil.
    Stor kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. heeej!
      jag har läst hos dig så länge, och tänkt samma.
      Att vi är lite lika. Älskar ditt sätt, din stil.
      Och jag kom på att jag nog aldrig sagt det innan. Bara suttit och njutit för mig själv och glömt att tala om det för dig!?!?
      Men nu så!
      Tack snälla för alla fina ord.
      Och så kul att du svarade!

      Kram och trevlig helg på dig!

      Radera
  2. Suuuuupersnygga byxor, vill också ha!!!!!! Och de ser verkligen hur sköna ut som helst! Sitter som ett smäck på dig!
    Det ÄR en bra fredag idag, känner det med!

    Du ser till och med nykär ut! Jättefin! Ha en superskön helg och ta hand om er i den nyblivna våren!!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja Maria.
      de är huuur sköna som helst, kan hända att man slutar träna och bara myser i brallorna ist.
      För de är som självaste mjukisarna! .)
      Tack snälla för alla fina ord.
      Att jag ser nykär ut tillochmed.. inte illa du! .)

      Kram!!

      Radera
  3. Man vill ju bara ha allt du har på dig, från armband till byxor. Så vill jag ha ditt hår, ditt leende, allt!

    Fining, snygging!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. men du är min lilla fining!
      Jag tänkte på dig här om dagen när jag bakade kanelbullar.. nu skulle Lotta varit här.
      :)
      Tack snälla för allt du ger mig, allt.

      Ha en fin helg fina du.
      Kram

      Radera
  4. Snyggelisnygg snygg! Du ser så brun och fräsch ut!
    Kul med lite pirr i kroppen, låter härligt!
    Ville du inte vara med och tävla om linnet?
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej H!
      Ja Spanien med lite sol var välbehövt!
      Och ja pirr i kroppen.. inte illa alls.
      Ja visst ja.. haha ja glmde helt bort att vara med i tävlingen.. tänkte bara på hur snygg du var i det!
      :)

      Kram och trevlig helg.

      Radera