fredag 8 mars 2013

det sägs

Att det är Fredag idag.
Vart veckan tog vägen har jag ingen aning om.
Men det sägs att det är helg.

Igen.


Jag hann inte träna idag.
Inte på hela dagen.
Jag tänker att jag gör det hemma 
snart.
Måste bara landa lite först.
Andas,
sucka och lägga upp fötterna någonstans högt.

Jag jobbar vidare som ni förstår.
Bär in de tyngsta möbler man kan hitta.
renoverar upp dem
 och ser till att de blir precis som jag tänkt mig.

Jag träffar leverantörer med.




Som levererar de godaste av ljus.
I princip alla vill jag ha själv. 
(och typ äta upp)

Men jag vet 

det kan jag inte

det kanske skulle bli lite för bra

lite för mycket.


Men till butiken beställer jag 
de jag gillar allra mest.

För er skull.

För på riktigt.

de godaste jag doftat på 
n å g o n s i n 
(Inklusive Yankee och alla alla andra.)

Nu ska jag kika in till alla er.

Sen blir det den där träningen.

Men sen.
Sen blir det soffan.

Het klart.



11 kommentarer:

  1. Snygg brud! Ja jag gillar dom ljusen. Har flera dofter. Mycket bra kvalité.
    Ha det bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla
      Ja visst är de bra de ljusen.. doftar underbart!
      Trevlig helg!

      Radera
  2. Snygg och duktig, det är du!

    Ha en fin helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla!
      Du med!

      Ha en fin helg!
      Kram

      Radera
  3. Spännande! När öppnar butiken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är sagt efter påsk.. och det hoppas och tror jag ska hinnas med :)

      Kram

      Radera
  4. Så fin du är & dina texter berör mig sådär långt inne i kroppen. Men nu blir jag nyfiken....ska du öppna butik. Snälla berätta mer. En helt magisk helg önskar jag dig.....krams m

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack
      vad glad jag blir. så snäll som skickar mig fina kommentarer.
      Tack.
      Ha en underbar helg fina du!!
      Kram

      Radera
  5. Love you!!

    Du vackra gör mig glad, pirrig, nyfiken, inspirerad.

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. inga ord,
      hittar inga ord.
      Du bara gör mig lycklig på nåt vis!!!

      :)
      KRAM!!!

      Radera
  6. Du är så SNYGG!!! =)
    Och butiken! Så spännande och så roligt!!
    Puss!

    SvaraRadera