lördag 2 februari 2013

på språng

Jag fick visst en sån dag idag.
Som började med att kurera mellansonen så gott det går i en soffa full med duntäcken.

Fortsätta dagen med att köra till gymet,
 svettas tillsammans med karlar som ser ut som solbrända Karl-afreds eller någon tupé klädd man som ser ut att vara från "våra bästa år".

Efter det var det hem.
Kaffe igen.
Och så bar det iväg in till stan.
En bok dottern fått av sin farmor skulle bytas till en annan.
Och lite annat hittades liksom på vägen..

host.



Som de här byxorna.
De hängde där på damavdelningen på Lindex och jag trodde jag skulle kunna hitta ett par i min storlek.
Men nej.
I Hennes fanns de däremot.
Tänk att hon blivit så stor.
34, i damstorlek kan hon visst ha nu..
Vart tog den lilla flickan med tofsarna vägen?




Gröna byxor med skinnrevärer.
Jo jag gillar dem.
Mycket.

Och när vi kom fram till kassan säger tjejen.
-alla rea byxor kostar 99:-

Så ja vi hittade såklart lite mer..
men det hinner jag inte visa just nu.
Just nu ska jag ta med mig den där dottern och våra hundar för att hälsa på en framtida hundvakt minsann.

På språng helt enkelt.
Men utan huvudvärk.

Bra Lördag alltså!

.)







5 kommentarer:

  1. Så fina kläder dottern hittat!
    Spännande med din nya butik! Hoppas ni fick en skön promenad med hundarna, är det samma ras på dem? Jag har bara sett nån av dem på bild.
    Hoppas huvudvärken blir bättre, kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Suss.

      det är shihtzu på dem båda.. men den ena är blandras med toypudel :)
      Och ja idag är allt mycket mycket bättre!
      Tack snälla.
      och ja.. butiken ja.. känns spännande, läskigt och roligt!
      Tack.
      Kram!

      Radera
  2. Har precis hittat hit till din mysiga blogg. Ursnygga byxor ni hittade, sitter som en smäck på dottern, shoppar gärna själv kläder på Lindex. Ha en härlig söndag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Det är på barnen man ser att åren går :-)

    Skönt att huvudvärken givit med sig.....

    SvaraRadera
  4. Jamen visst e det tokigt när de börjar med vuxenstorlekar! Men samtidigt kul för det finns så mycket mer att välja på :)
    Snygga byxor på en fin tös!
    Kraum

    SvaraRadera