onsdag 23 januari 2013

rent kök och stökigt inre

Morgonen började med möte.
Sen ytterligare ett möte och efter det ett till.

När det var dags för lunch
 var jag över hungrig men kunde inte äta.

Typiskt mig.

Så när vi kommer hem och jag egentligen ska skissa på min butik
( ja jag vet- min butik! galet!)
så städar jag istället.



Putsar och torkar, dammar och dammsuger.
Mitt sätt att rensa huvudet.
Städa eller träna.

Så jag fick ett ordentligt ryck.
Mycket att tänka på.
Så allt fick en avputsning.



Även de små skålarna.
Rent och fint.
Skönt.





Så ja nu finns det massor att stöka till och smutsa ner igen.
Både här i köket och inuti.
Inuti.

Jag ska dricka en till kopp kaffe nu.
Ta och se över de där ritningarna och känna in hur jag tänkt mig allt.
För här inne.. inuti är det fullt med planer och jag vet egentligen precis hur jag vill ha det.
Men så ska det ut på en ritning med..
kanske lite svårare då.

Kanske.
Lite.


Ja så får det bli.
En kopp kaffe och en vända till gymmet.
och sen.
Sen ska jag skissa.
Jag lovar.

typ.












4 kommentarer:

  1. Ditt kök är verkligen fint! Ska du öppna butik, va kul, när ska det ske och vilken typ av affär! Gissar på inredning?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Härligt Kök Du Har Tjejen
    Spännande Med Butik
    Inredning?
    Hoppas det går bättre med dina funderingar snart
    Heja!
    Ha en fin Onsdags eftermiddag
    Kram Elle

    SvaraRadera
  3. Det ska bli så spännande att få följa! Och vi från byn har redan planerat en tur upp för att hälsa på er och önska er lycka till.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilket hem du/ni har, Väldigt trevligt!

    Vad roligt med butik. Berätta gärna lite om den.

    Ha en fin dag

    SvaraRadera