tisdag 22 januari 2013

lyktor

Jag har talat om det förr.
Om kärleken till kuddar, till ljus och ja..
med ljuskärleken kommer ju även lyktorna.

Jag älskar dem.
Köper alltid fler fast jag inte behöver dem.
Fast det inte finns plats för dem.
Egentligen.


Och den här.
Den hör till favoriterna.

Kanske 
FAVORITEN.

den är köpt på mitt förra jobb för ca 2 år sedan.
Lika fin fortfarande.
Och ja..
Idag blev den testad den med.

Med att stå på den där platsen jag börjat "dra i".
Vad ska jag börja för.. tar ju liksom aldrig slut, eller jo kanske när allt är ställt tillbaka som det var igen.
.)


Jag har självklart inte bestämt mig.
Inte alls.
Men den får stå där nu.. så jag kan "känna in" den.
Och ni då?

Vad säger ni?

Innan stod den ju vid soffan.
På golvet..


Och ja.
Där kan man ju ana hur det var jag nyss hade det på den där bänken..
Den jag aldrig skulle ha börjat "dra i"
Typiskt mig.

så  t y p i s k t.

Kram




9 kommentarer:

  1. Hi hi...du är rolig du:-) Känner igen mig väl...även om du verkar vara ett strå vassare;-)

    Stor kram till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja men eller hur.. man ska fasiken aldrig börja flytta runt..
      nu står lyktan tillbaka vid soffan igen.. ghhaaa.. jaja vad säger man :)
      Kram till dig.

      Radera
  2. Jag känner igen mig i allt du skriver... Det tar liksom aldrig slut det där flyttandet! Och inte behovet av kuddar & lyktor heller!! Skönt att höra att det finns fler ;) Kram Hanna ;)

    SvaraRadera
  3. Haha fler som flyttar runt ;) Jättefin ljuslykta! Har du jobbat i inredningsbutik? Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Suss!!

      Ja jag har jobbat en liten tid i en möbelbutik.
      Sen har jag mest jobbat med kläder.
      Tills nu!! nu öppnar jag min egna butik i Kristianstad i mars.
      Sängar och prylar och piff!
      det du!
      tack snälla.

      Ha en fin dag!
      Kram

      Radera
  4. Vilken fin lykta, det klart den skall flyttas runt ett varv innan den hittar sin rätta plats!
    Tyckte absolut den var fin vid soffan, men så ser man ju inte riktigt hur du tänkt det andra!
    Kram från velfian!

    SvaraRadera
    Svar
    1. kolla inlägget innan.. där har jag ställt en flaska med krukorna.. vad tycks?

      Radera
  5. Ja,som man håller på ;)

    Har precis pratat med min kära syster som såklart också hänger med i bloggvärlden och såklart är det din blogg hon också fastnat för....:)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Känner igen! :)

    Låt den flytta du! Hälsosamt att flytta runt pryttlarna emellanåt tror jag :)

    SvaraRadera