tisdag 22 januari 2013

möte

Jag ska sticka typ nu egentligen.
Har faktiskt jackan på mig och är redo att köra mot gymet.
Men tittar in här en snabbis.


Jag har redan hunnit med en kopp varmt kaffe och en kopp kaffe som blev glömt och kallt på en byrå i hallen.
Typiskt mig.



Sen råkade jag få för mig att ändra om framför tv:n med..
Precis samtidigt som jag letar vantar till yngste sonen och plockar in mjölken i kylen så ställer jag om på tv-bänken i vardagsrummet.

Typiskt mig.





Det stod ju två ljusstakar där innan.. 
och innan det var det några böcker på hög..
och innan det var det en korg och nån ljuslykta..
ja men ni fattar.


Idag ställer jag dit två "krukor" och en flaska.. får se hur länge..
plantan i den ena har redan fått flytta bort så nu står de där..
men som sagt..
hur länge?

det är en annan fråga.

Nu.
Nu måste jag köra till gymet för efter det har jag möte med banken.
Så vi ses senare.

Ta hand om er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar