söndag 6 januari 2013

När jag andas

Det är så nu.
Jag andas.
Djupa andetag med dem jag älskar mest av alla.
Jag försöker hinna med det som är viktigt för mig. Det som spelar roll.
På riktigt.
Det som betyder mest.

Så när jag är på resande fot hinner jag inte in här.
Jag tänker innan jag lägger mig på kvällen att nu.
Nu ska jag ladda in bilder. Nu ska jag visa er det jag ser. Vad jag gör.
Sen är klockan plötsligt mycket mer än jag trodde och kroppen ber om sömn.









-vi träffar syskon. Kusiner svärföräldrar och fina vänner.
Vi pratar, skrattar, gråter en skvätt,åker skridskor och äter kebab.

Tillsammans.

Nu sitter jag i en bil igen.
På väg till skidbacken och andra vänner.
På väg mot ännu mer kvalitetstid.
Ännu mer livet och kärlek.

Och i kväll när datorn har fullt batteri och jag får den där tiden till att ladda in foton.
Då ses vi igen.

Tills dess får ni ta hand om er. Och varandra.

Kram på er.

Och ja ni vet att ni kan följa mig på instagram med:) där heter jag lovingladyg :)

4 kommentarer:

  1. Tycker jag att du gör rätt i att vara där du är och ta vara på de fina stunderna! Vi ja vi finns här och på instagram sen osså! Ja instagram i LÖV it! Kramisar Take care!

    SvaraRadera
    Svar
    1. vad bra.
      att du tycker det är ok Åse. skönt.
      Och ja precis.. vi har ju insta.. vi har ju alltid insta!
      Kram till dig!!!

      Radera
  2. Det låter underbart och så rätt!!!

    Njut, koppla av, vi finns kvar här.

    Love!

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Kör lugnt upp mot skidorna!

    Kvalitétid...det bästa!

    Kram Anna

    SvaraRadera