lördag 22 december 2012

Nothing Is Impossible

Ja jag hade ju lovat.
Jag hade ju sagt att jag skulle visa er.
Och idag håller jag vad jag lovar.
.)


Där står den.
Ja Tavlan alltså.
Det var den Hon skickade till mig.
Ja men ni förstår.
Så fint gjort av henne att jag vill krama henne hårt och på riktigt.



Den var inslagen i finaste tapeten med.
Tyvärr hann jag inte fota innan jag öppnade det.. ni som följer mig på Instagram vet ju hur det såg ut.)





Hon har så rätt.
NOTHING is IMPOSSIBLE.
Bara ordet i sig heter ju i'm possible! .)



Och bak på ramen har jag nu klistrat fast den fina lilla "note" hon skickade med.
Tack snälla fina du.
Tack.

Nu MÅSTE jag ta tag i den här dagen... sitter i morgonrock och vet att jag måste ut.. ut och fixa det sista.. 
sen.
Sen tar vi helg med huset fullt av kusiner och syskon och med en tjock dimma av dofter och glögg och skratt och så..

KRAM!


14 kommentarer:

  1. Vilken urfin tavla och vad gulligt av Henne! Sitter i morgonrock också, bäst att ta tag i dagen!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Så fin tavla och vilken gullig gest! Ibland är bloggvärlden bara så underbar.
    Hoppas du får en kväll med alla, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Underbart!! Råkade "halka in" på din Instagram o så då vidare hit. Har läst lite inlägg o det du skriver är SÅ RÄTT!! om hur elaka tjejer kan vara i tonåren i hur man som vuxen inte bara kan skaka av sig sånt utan det sitter lite etsat liksom. Och yes, FB o även såklart Insta mfl där "vi" skyltar med våra perfekta liv - nu är jag inte så riktigt utan skriver ofta om småbarnskaos eller bjuder på mig själv lite... Just för att jag avskyr perfekta statusar i de fall där jag VET att det inte är verkligheten.

    En tänkvärd, djup, äkta, fin blogg detta. Känner jag efter bara 10 min läsning. Ok om jag följer dig på Instagram? Ditt hem verkar dessutom fantastiskt så jag fick genast massor av inspiration :)

    Ha det gott!
    Annaem77 - på Insta

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh ja verkligen!! så kul att du hittar hit!
      Och hoppas verkligen vi ses igen!
      Och ja visst är det så.. att det är en hel del "skyltande" i våra internet liv.
      men vi gör så gott vi kan.

      KRAM!

      Radera
  4. Så fin gest! Och den översta bilden är så himla fin! De andra också men den fastnade extra. Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nilla.
      Tack. och vad roligt att höra vilken bild du gillar. Det är mycket roligare när man får lite feedback! ;)
      Och ja visst var det snällt av henne.
      Kram på dig!

      Radera
  5. Så vackert......så fin vän!

    KRAM till dig från Vuxenmamman

    SvaraRadera
  6. Så glad jag blir att du tyckte om den! Ta till dig orden jag skrev...
    Fint att den passar så bra där bland alla andra fina saker och att jag fått lämna ett litet avtryck i ditt hem!
    Åh vad jag gillar dig! Ville bara visa min uppskattning.
    Kram finaste vännen. Judita

    SvaraRadera
  7. Jag gillar verkligen de något mörkare inslagen i ditt hem! Det ger inredningen lite karaktär.

    SvaraRadera
  8. Jag döööör!!

    Hur fint är inte det här?

    Lyckliga du!


    Så fint den passar hos er.


    xx

    SvaraRadera
  9. Тhis article will aѕsіst the intегnet viewers for creating new ωebѕіte or еven a weblog from staгt
    tо enԁ.

    Loоk at my ωeb sіte :: nummerupplysningen

    SvaraRadera