fredag 16 november 2012

Underbara bloggar

Jag fick en del kärlek av LOTTA
Och jag blir precis så glad och varm som man blir när någon väljer en bland sina "favoriter".
 Glad, varm och ler mer än vanligt.

Den här gången ska man minsann svara på lite frågor med...
det mina vänner är svårare, men även roligare.
 så jag får liksom anstränga mig. mer.

Tänker att ni.
 Liksom jag.
 gillar att veta mer.

Mer om den som sitter här bakom.
Bakom bloggen och smattrar på tangentbordet.
?


Och ja jag ger det ett försök.

Att svara på frågor som Lotta ger mig.
Ett försök:

Mitt motto:
Lev idag, alltid, hela tiden. 
 att inte ta något för givet!

 Favoriten:
Av rött eller vitt vin blir alltid rött. 
alltid.

Läser:
Allt som är bra, men just nu ingenting förutom alla bloggar såklart! ;)
Har hört att jag MÅSTE läsa 50 nyanser.. så den kanske. Snart.

Älskar att tillbringa en eftermiddag:
Med min familj, gärna på någon utflykt, äta gott, se något nytt.
 eller avslappnat utan måsten i soffan med mjukisbyxor och massor av värmeljus.

Saknar: 
Mina syskon, vänner som är för långt bort och känslan av att vara fullkomligt nöjd, med mig själv.
(jobbar på det- stenhårt)


Vill göra jätteofta:  
Umgås. Skratta. Kramas, Prata.

Tycker om som jag inte trodde jag skulle gilla: 
Att åka skidor och springa.
 
Bakar: 
Gärna.

Somnar:  
Sist av alla och aldrig i soffan framför tv:n som alla andra här hemma .)

Favoritparfym:  
Har många CLEAN och de gillar jag, men drömmer om en Byredo jag doftade på i Los Angeles.
(julklapp mannen julklapp!!)

Har jag svårt att låta bli att bläddra i om den ligger framför mig:  
Skvallertidningen, inredningstidningen och eventuellt den där boken jag borde läsa.

Tackar aldrig nej till:  
Cola light
En resa om jag har råd och tid.
Eller kramar.)

Längtar till:  
Sommaren och Usa. Alltid.

Vill tipsa om:  

Så stolt så jag håller på att spricka:  
När jag ser mina barn.
 långt in i hjärtat gror känslan.
Våra. Mina.
3 hjärtan som tillhör mitt.


Så ja.
Det mina vänner var svaren på frågorna.
 Nu var det ju den där listan på bloggar som ligger mig varmt om hjärtat,
och det är svårast av allt.
Jag vill ge den till ALLA ER!

Men jag tar och ger den till er den här gången.
Ni vet varför.




Och frågorna som ni då ska svara på är dessa:

1. Vad ville du bli när du var liten?
2. Vad är du idag?
3.Vart vill du helst resa?
4.Var ser du dig själv om 5 år?
5.Rött eller vitt ?
6. Sommar eller vinter?
7.havet eller skogen?
8.hip hop eller dansband?
9.Vad gör dig ledsen?
10.vad vill du bli bättre på?
11. det bästa du vet...


Så ja mina ladies.
Nu är det er tur minsann!
:)

Good luck!
♡ 







20 kommentarer:

  1. Åh tack!!! Ska ta tag i dessa frågorna direkt imorgon. Så kul!

    Det verkar så långt som att vi skulle ha mycket att prata om utifrån dina svar och att du gillar rött ;-).

    KRAM och än en gång tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra. Då är det rött vi dricker när vi ses då!! ;)
      Ser fram emot dina svar!!
      Kram och mysig fredag till dig!

      Radera
    2. Nu min vän finns svaren för dig att läsa......

      Tack för att du vill lära känna mig mer.

      KRAM

      Radera
  2. Kul att läsa dina svar, men jag blir ju bara mer nyfiken! Vilka fantastiskt vackra bilder på dig! Gud så duktig du är!
    Tack gulliga du och nu till det svåra för mig att svara, men jag skall göra ett försök i helgen och svara så mycket jag kan!
    Ha en mysig kväll fina du!
    Kram och Tack!
    Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt!! Och jag längtar till att se dina svar!!
      Tack snälla Helena!!
      Trevlig kväll så länge. Kram kram

      Radera
  3. Men åh vad glad jag blir!! <3 Och första bilden.. På ditt fina öga.. Det bara sög till i magen! Så himla fin bild!! Alla dina bilder är alltid så vackra.. Och så dina ord! Du gjorde min dag nu! Tusen tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och känslan när du säger att du blir så glad.
      Mitt hjärta hoppar till lite.
      Väntar spänd på dina svar nu;) ha en mysig helg!!!
      Kram kram

      Radera
  4. Kul att veta lite mer om dig!
    Vilka underbara bilder på dig. Den första - love it!
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla suss!
      Hoppas du har en underbar helg!
      Kram

      Radera
  5. Blir kär ( igen) i din blogg när jag läser det här

    Vackra du....vad härligt att du bloggar!

    LOVE

    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. och jag blir kär i dig. om och om igen.
      Bloggvärlden alltså.
      Ha en underbar helg fina du!


      XoXo

      Radera
  6. Tackar som delar med dig det är minsann inte lätt det där alltså 💛 ska kanske passa på att svara påfrågorns nu halvt två på natten med en massa vin innanför västen, kan bli bäst svar då, eller? 😜 Nä tror jag sparar den till i morron! Men tack underbara du 😘

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja klockan 2 full med vin.. de frågorna hade jag velat hört svaren på då!! .)
      Kram på dig vännen!

      Radera
  7. Hallo, det här kan man gilla! Mega härlig blogg...bra frågor som kräver sin kvinna, kul o läsning!

    Ha en fin helg, Klem Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh tack så mycket!! kul att du hittat hit!!
      Ha en fin helg!
      Kram

      Radera
  8. Åh, my lovely lovely tjej! Det där är du SÅÅÅÅ värd! Grattis fina du! Du har en alldeles underbar blogg och ja, du kan ju, där ser du. Det sa jag ju till dig!...
    Kram o ha en superfin dag! Judita

    SvaraRadera
  9. Underbara du! Jag älskar dina bilder, jag älskar dina ord! :)
    Grattis till välförtjänt uppmärksamhet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är konstigt hur rörd man blir.. hur man får människor man aldrig träffat att betyda ngt.
      Tack fina fina du!!
      Kram och trevlig helg.

      Radera
  10. Tack så hjärtligt.
    Nu blev jag super glad. På riktigt. Också jag som varit så dålig på bloggen.
    Jag antar denna award i morgon på bloggen.
    Du gjorde min kväll.... <3
    Stor kram till dig

    SvaraRadera