tisdag 16 oktober 2012

Ny kudde och Tisdag

Jag fick med mig en kudde hem.
Så fin.
Jag kunde inte låta bli.
Det är ju ändå Tisdag ju.



Den fick bo i en av sofforna.
Nu tänker jag att den andra soffan kanske oxå vill ha en sån.
?
För man kan vända på den.
Där är den grå med fint mönster.
(jag vet varför glömde jag fota den sidan!?!)
Den andra soffan vill nog.

Indiska.
Där bodde den innan.
Länge sen jag var in på just Indiska men de har ju alltid så mycket fint när hösten kommer.
 tycker jag.
Passar in så bra just då.

Rosor köpte jag med.
Mannen kommer ju ändå hem idag.
Och så är det ju Tisdag.
Tisdag behöver väl firas ibland tänker jag.



Så nu väntar jag på mannen.
Att han ska komma hem.
 hålla sin hand runt min nacke och fråga hur jag mår,  om jag saknat honom.
Och det har jag.

Massor.

Och ja visst ja.

Hängaren.

Den jag nämnde i morse.
99:- på Citygross.
Ja men hallå.

fynd.

Big time.




Nu ska dotter på orientering.
och jag ska ju spinna med.
Blev helt plötsligt fullt upp.
.)


Kram



19 kommentarer:

  1. ..*skrattar...inte förvånad alls egentligen att du gillade den också ......den där har jag också siktat in mig på ....

    FIN!!!

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  2. Vilken fin hängare! Skönt att mannen kommer hem och ni får rå om varann!
    Söt kudde du hittade!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Såklart den andra soffan också vill ha en sådan. Det blir ju lätt orättvist annars ;-). Superfin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag tror minsann det. en till får det bli ;)
      Kram och trevlig kväll på dig

      Radera
  4. Så fin kudde i ditt vackra vardagsrum och fin hängare du har fyndat.
    Underbart badrum i tidigare inlägg! Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla!
      Och tack igen .)
      Ha en fin kväll nu.
      Kram

      Radera
  5. Du har så där galet rent överallt som jag bara vill ha precis jämt!!! Underbara hemmabilder och klart andra soffan vill ha en kudde..trots allt är det ju tisdag och trots att det är tisdag så firar jag också!!!

    Kram och ha en fin kväll!

    Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag har inte sådär galet rent överallt. du ser ju inte allt ;)
      Men jag gillar att ha fint.. har lite av en sjukdom .. :) haha
      Ja visst vill den det.. ha en kudde.
      den andra soffan med.. för hallå det är ju Lovisas födelsedag! måste ju firas! .)
      Kram!!!

      Radera
    2. Pust!!! TUR att det inte är så...även om du har en liten sjukdom hihihihi!!!!!

      HA en fin dag :)¨

      Kram ANna

      Radera
  6. På indiska kan man verkligen hitta finfina grejer!

    SvaraRadera
  7. Jag vill också ha ny kudde med hem..en senapsgul fast mild och inte för skarp. Helst Day´s men det var tydligen vårkollektionen-jag letar ööööverallt.. Älskar ert runda bord, såå snyggt (även med de benen)Kram

    SvaraRadera
  8. Supersnygg, perfekt sätt att fira att det är tisdag:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja eller hur? ;) Tisdagar är bra att fira tycker jag ;)

      Radera
  9. Åååh...den kudden vill jag oxå ha....måste till INDISKA!!
    Tack för tipset.

    I går kväll härmade jag dig och la ett sånt runt underlägg på bordet som du har. Nu är det snyggare på ditt svarta men jag får nöja mig....jag har ju ett stort gammalt klaffbord från vår gamla släktgård. Tack för tipset igen:-)

    Jag är såå sugen på att åka och handla lite, strosa på Indiska, Åhlens, lagerhause mm....men det är ju det där med att bo i lilla hålan;-)

    Kram till dig

    SvaraRadera
  10. Älskar kudden, den är urfin. Skulle passa finfint hos oss :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är den fin.
      229:- Indiska liksom. go girl go! :)
      Ha en fin dag!
      Kram

      Radera
  11. Homepagepop over to this website check over hereuseful reference newsmy link

    SvaraRadera
  12. i was reading this c2x10h0g32 louis vuitton replica handbags replica bags delhi replica bags in delhi site web n3u45j6m55 replica bags wholesale india replica bags china Full Article b0y30d3y67 replica bags online shopping

    SvaraRadera