tisdag 4 september 2012

tänk om

Jag tänker på dig ofta.
På var du är och vad du gör.
Om du tänker nåt på mig
  undrar var jag är och varför.

.

Och jag slutar aldrig undra för jag ringer aldrig dig.
Slutar aldrig sakna för jag säger aldrig hej.
Så jag fortsätter att bara göra det jag gör..
undra och fundera
 om och varför...

.

Fortsätter att tänka på dig då och nu,
var är hon, vad gör hon 
 tänker hon på mig just nu?
.



Orden nästan ramlar ur mig,
jag tror de kom till mig i natt i en dröm.
Under dagen har de varit där inuti mig..
och nu ville de ut.

Orden om en tjej som en gång var min vän.

En vän som bara försvann, tog slut på något konstigt sätt.

En vän.

Men jag vet att nästa gång vi ses är allt som igår 
igen.


Jag kommer in igen senare ikväll.
Nu måste jag till spinningen.
dag 11 tror jag.. eller nåt.

Bra går det fortfarande i alla fall.

:)

KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar