onsdag 26 september 2012

snygga barnkläder

Det kommer nya snart.
Nya små människor som ska födas, få så mycket kärlek att det känns in i magen, upp i huvudet och ner i tårna.
Om och om igen.

Snart kommer dem.

Och jag kollar runt på barn och bebis kläder.
Och en liten liten nerv i min mage hoppar till och tänker att ohh det hade varit mysigt ändå.

Med en bebis eller så.

Men nej jag hejdar mig.
Och bara handlar åt andras bebisar istället.
Och denna shoppen:



Jag blir lite kär tror jag.
I deras sortiment, hela looken.

Gå in och kika du med så kommer du förstå.

Varför man vill ha små knubbiga ben att klä i strumpbyxor eller små tjocka magar att stoppa i ett par mjuka fina byxor.
Jo men gå in.
Du kommer förstå vad jag menar :)

KRAM

4 kommentarer:

  1. Ja, där finns det massa fint! Jag har ju två små att klä och det är svårt att inte klicka hem sådana finingar...

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Mina är ju lite större nu så nu är det andra butiker som gäller:) men mycket fint har de! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Underbara LIVLY!

    Och vilken fantastiskt mysig blogg du har, hit kommer jag gärna tillbaka:)

    Therese

    SvaraRadera