måndag 17 september 2012

Måndag och måsten

Ja nu var den här igen.
Måndagen.
Jag har en vecka full med jobb och hinner knappt in hit för att visa att jag lever.
Men det gör jag.

Gårdagen gjorde jag precis vad jag först sa.
Slappade.
Hela dagen.
Jag instagrammade lite såklart,

 men annars bara slapp.

Bakade lite

 slappade mer, gick på hundpromenad, slappade igen.

Idag är det nästan som att vara bakis.
Kanske inte skulle ha tagit det så lugnt igår ändå.

Jobb idag.

Och i morgon och ja resten av veckan.
Så ja.. jag gör väl det då.
Kör mot Malmö och jobb
 och tillsammans med en förkyld man så kan det ju bara bli underbart.
Eller?

:)

KRAM

5 kommentarer:

  1. Ibland behöver man ordentliga slappardagar.. Och så fina bilder du bjuder på. Måste hitta dig på instagram.

    Ha en fin dag! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag kände mig som en tonåring hela dagen.
      Bara mjukis byxor och slappa liksom;)
      Tack snälla. ja följ mig på Insta vettja!
      Kram

      Radera
  2. Hoppas din vecka går bra och att mannen kryar på sig! Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja och hoppas din vecka blir kanon!
      Och ja mannen..han rycker nog upp sig snart!
      KRAM!

      Radera
  3. Jag ska inte var sugen på kakor men blir det nu när jag ser dina!

    Ha en fin vecka!

    xx

    SvaraRadera