måndag 20 augusti 2012

om man själv fick välja

Hur hade ditt sovrum sett ut då?
Jag har ju ett ganska precis-måttat sovrum själv.
Ville inte utnyttja för mycket kvadratmetrar när vi byggde - till en plats där vi bara sover.
Jag trivs med vårt.
Först var det vitt (såklart)



 men sen blev det murrigare grå/beiget 

och det är i princip bara en säng, två sängbord och en hel vägg med skjutgarderob där inne.


Jag vet.


Borde ha fler bilder.
Men har visst inte fotat där inne så mycket.
Kanske ska ta tag i det.

Men tillbaka till frågan.
Hur vill ni ha det?
Vad tilltalar er?
Behöver all information ni kan ge.
Hoppas ni har massor!

Kram och ha en fortsatt bra vecka.
Hör att det är DALLAS (!??!) på tv.
Och minns mina barndomsår.

Kram

9 kommentarer:

  1. Jag vill ha sparsmakat i sovrummet vi har säng stor garderob över en vägg men jag har en tapett , du kan se bilder på min blogg. Jättefint har du tycker jag! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag kikar in till dig. och jätte fint har du tycker jag!
      Kram och tack.

      ;)

      Radera
  2. Just nu lugna beiga färger, jag har också bilder på min blogg under sovrum!

    Ditt sovrum ser fräscht ut:)

    Kram åsa

    SvaraRadera
  3. Ooo den va svår eftersom jag själv försöker hitta nån bra inspiration till vårt sovrum som osså är litet med mycket garderober... men det ska va mysigt, sköna dova färger, sköna material. Har lite funderingar om överkast... ska man ha det eller kanske va så fräck och hoppa det och satsa på bättre lakan? Men samtidigt gillar jag ert som är så ljust och fint och har överkast... Beslutsfattande är inte min starka sida :) Sovrum är svårt, man ska ju "bara" sova där, harkel, men samtidigt ska det va mysigt! Good luck i sökandet

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag vet. vitt var fint först, men det var innan vi hade "bott in oss" nu kär vi dovare.
      Och ja jag har ett överkast i svart nu, men bara på "halva sängen" viker ner mitt.
      Tror de flesta kör utan överkast nu för tiden.
      bara sova var det ja.. hihi
      kram!

      Radera
  4. Jag kör som du! Lite möbler, vitt och svart och beige! Tyvärr har jag en bokhylla också med massor av böcker som jag inte vill veta av just nu!!!!

    Oj vad det händer hos dig! Läser om hur barnen växer, tappar tänder :)

    Bloggträff någonstans på gång? Vill :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja fixa en date och jag kommer!! vill vill vill.
      Har inte hört om ngt. du?
      Och ja alla barnen bara växer och växer..
      jag med för den delen ;) hihi
      Kram

      Radera
  5. Fint! Vårt rum är helt galet och helt underbart, jag älskar det :)
    http://queenofkammebornia.se/2012/june/vart-rum-2.html

    SvaraRadera