fredag 31 augusti 2012

när man gör stan med brors tjej

Ja då har man inte mycket tid över till att blogga det kan jag lova.
Eller när min brors tjej är här överhuvudtaget så finns inte mycket tid till annat än henne och dem.
Och jag gillar det.
Vill ha det precis så.



Jag har lovat en dag på stan.
snart.

Så spinningen är avklarad (tränat i 9 dagar i streck nu!!-UTAN vila!)
Och barnen är i skolan, jag har duschat och snart drar vi alltså in till stan.
Luktar på ett doftljus kanske, köper en tröja kanske, eller bara dricker en stor kaffe.
Det får visa sig.
För här har vi tagit ledigt från jobbet både jag och den skäggige mannen som är min och ska helt och hållet ta helg nu.
På riktigt.
Underbart.


Så nu tar jag och borstar ett hår och drar på mig något snyggt.
Och så gör jag stan med tjejen som bara kan köra i 190 eller inte alls.
Typ så :)

Och hörrni.
Det är ju Fredag igen.


Det ni!!


KRAM

1 kommentar:

  1. I min värld låter det som toppen! Och brorsans tjej låter väldigt mycket som min brorsas tjej...eller fru som det är nu:)
    Ha det topp!
    Kram

    SvaraRadera