tisdag 7 augusti 2012

Åhus

Min brors blivande fru är ju här.
En gång bodde de här.
I samma stad.
Så de känner ju till mycket..
och vi tyckte båda att vi var tvungna att köra till Åhus.
Havet.
Känna doften av tång och salta hav, höra måsarna och äta glass.
Tror nästan att det är lag på det.
:)



Så det var det vi gjorde idag.
Tittade på havet, sprang genom ett sommar regn, åt glass, stekte pannkakor, badade i poolen, sprang en runda och åt lite till och lite till...och.. ja ni fattar.)
Typ så.

Ni?

Kram


12 kommentarer:

  1. Låter helt underbart :) jag började jobba i går men jag och min man ( som är ledig en vecka till) försöker tänka att det fortfarande är semester när jag kommer hem från jobbet, så i dag grillade vi och drack vin som vanligt) Det går lite lättare att gå till jobbet när det är semester när man kommer hem. Jag tänker njuta av sommarkänslan så länge det bara går... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh bra!! det är precis så man ska göra.
      Låta sommarkänslan stanna kvar länge länge.
      Så fortsätt njuta så länge det bara går!
      Kram

      Radera
  2. åh en "fin.dag" ....undrar om man klarar hösten / vintern utan att ha gjort ett endaste litet besök i vackra skåneland......det är tveksamt...*ler...

    och för sjutton klart du ska till Ullared...*skrattar..

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi.. ja jag får väl följa med till ullared med dig så du kan guida mig runt!
      ;)

      Och ja lag är det. på glass och hav menar jag ;)

      Kram

      Radera
  3. Kanske det skulle bli en lag för alla. Att i allafall åka till havet och äta glass och kanske ta en sväng till Gekås!
    Kram helena
    Har du sett min fina tävling?

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha gekås var det ja.
      Får ta mig en funderare över det helt klart ;)
      Jag såg tävligen. jag ska vara med. Och vinna :)
      (hoppas går ju)

      Kram

      Radera
  4. Håller med, mer sådana dagar! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja fler och mer av detta. Sommaren är bra härlig!!
      Kram

      Radera
  5. Kors, det låter härligt! Målande och vackert beskrivet, får en känsla av att sommaren inte är slut ändå.. visst? Och, vilka fina foton. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej precis vad jag vill tro. Att den inte är slut ännu.
      Sommaren.
      Vill ha mer.
      Kul att du tycker om fotona!
      Kram

      Radera
  6. Vilka fina bilder! När jag ser dom så känner jag att jag nog inte är så beredd på höstens intåg som jag trodde. Några fler veckor med sol, tack. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera