torsdag 12 juli 2012

Italien

Jag hittar en ny vän.
Hon bor i Italien och får mig att vilja åka dit,
jag letar nu.. överallt efter en resa för oss.
Om jag har tur kan det ordna sig.. och pappan får ledigt och allt.

Italien.
Jag har ju aldrig varit dit.. aldrig varit där.
Men jag vill.

Känner att det kommer ta mig med storm.
Ja inte storm alltså, isf bara med sol men ni förstår vad jag menar.
:)
Så efter att vi har plockat undan, hängt lite tvätt och väntat på att regnet ska bege sig någon annanstans.
Då ska jag hitta en resa minsann.
Måste.
Känner att Italien kallar på mig.




ja men visst?
Jo tycker jag.
Vill jag.

Italien.
låter som en smak liksom.
:)

KRAM

2 kommentarer:

  1. åååh, Italien, det låter som underbart!

    SvaraRadera
  2. Italien kallar ja! Här har Italien kallat i flera år. Trodde detta var året för oss, men det var bara tonårssonen som kom dit... Och efter hans berättelser kallar Italien ännu mer...
    Kram

    SvaraRadera