fredag 20 juli 2012

Högtryck och Hyllis!

Ja men visst.
När jag klagar som mest hör jag.
Nu kommer den.
Den svenska sommaren.
Den kommer med min syster.
Hon kör från en småstad som en gång var min.
På Söndag kommer hon hit.
Och vädret likaså.

SOMMAR

Jag har tränat, tannat (ja spray tannat:) printat ut bilder till två av barnens väggar och precis diskat glas för att be mannen bjuda mig på en Mojito.


Det måste ju firas.
Det med att sommaren är på väg.
Sommaren är på väg hit och mycket mycket mer ligger på lur..
jag vet saker som kommer ske som gör en familj till en helt annan.
På ett bra sätt.

Och nu som sagt ska jag ta mig den där mojiton och klistra upp lite foton på en vägg.



Idag var det sonens rum som fick en "quick-fix" och en gammal expedit hylla åkte ut.
En ny Hyllis åkte in och blev skit snyggt.
Och jag menar. 99:- det är nästan löjligt va?
Tre stycken köpte jag.
En till den andra sonen och en till uteplatsen med!
Det ni.

Vad gör ni?

KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar