torsdag 12 juli 2012

grislampor





två stycken.
Jag tiggde till mig dem från min systers fina pojkvän när de inte längre har grisuppfödning.. heter det så?
Jaja... de har inte längre grisar .. och jag visste att det nog skulle finnas ett gäng fina lampor kvar..
ett bedjande sms till systerns pojkvän och vips så hade jag två.
Då var de turkosa och lite skavda och så... hade varit hur fint som helst precis som de var.. men jag ville matcha med mitt hus..
fick blir zink grå..
(jo rosten skall vara kvar.. ser mer använda ut då.. riktiga på nåt vis..)
Biltema är bra på sprayfärger minsann!
och ja men ni ser.. fint va?
nu hänger de där.. och har värmelampor i sig!!
Så snyggelisnygga infravärmare liksom!
det ni!

Nej men nu måste jag slita mig.
Har ju vitt vin och vänner som väntar på mig i en park inne i stan..
det ni.
det med.

Kram


3 kommentarer:

  1. Jag har också ett gäng som jag fick av min man. De bytte ut alla lampor där han jobbar (Stora Enso) och jag älskar mina lampor. Jag ska spraya en svart tror jag. En zink hänger i mitt kök!

    Snyggt med rosten där! Tänk vad man kan göra!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja vilken tur du hade, de är så läckra! Kram Nilla

    SvaraRadera