lördag 14 juli 2012

boored


uttråkad och rastlös.
Samtidigt.
Och när jag blir så... som jag är just nu.
Då kommer stressen med.. stressen över att komma på något roligt att göra innan det är försent.
Ja men ni vet.. fiken stänger ju... affärerna ligger långt bort, vädret är inte med oss,.. allt det och så har dagen passerat mig förbi och jag ligger i soffan och undrar vad som hände ikväll.
fortfarande uttråkad och rastlös.


Så vad har ni för tips för en uttråkad tjej på 33 år.
I Kristianstad, i ett par gamla sletna jeans och rufsigt hår.
Tips?

Kram

2 kommentarer:

  1. vill du bli helgens blogg ? kika in på våran blogg och delta gärna :) kram !

    http://rofs.blogg.se/2012/july/helgens-blogg.html

    SvaraRadera
  2. Stackars! Jag känner igen mig så väl. Men sen när jag ätit något gott, eller gått en promenad eller hört någon bra musik, då brukar det kännas bättre och jag undrar vad problemet var innan... Men det är jobbigt när det pågår. Kram till dig!

    SvaraRadera