onsdag 20 juni 2012

sista dagen

På jobbet.
Jag tar semester sen.
Idag är den sista dagen jag jobbar sen ska det vara ledigt och sol och salta hav, glass, skogspromenader, sovmornar, grön gräsmatta, kubbspel, grillkvällar, poolbad, hög musik och en och annan drink!
det ni!

För jag har bestämt att solen och sommaren ska komma nu.
På riktigt.
bild pinterest

Så jag tar en skön sista dag på jobbet med en extra cola light och på vägen dit lyssnar jag på lille Zacke.
Och ja jag vet, jag har kanske världens konstigaste musiksmak men jag ler hela tiden när han sjunger.
Jag menar på allvar:

":mustachprydda v75 spelande jävla karl lyssna
-lyssna noga, sluta knåda general snusen jag ska berätta för dig vem som är karl i huset."

ja men kan ni låta bli att le?
han har en annan låt med, där han sjunger.
"samhället är inte sexistiskt,
nej visst att bleka anus är big business."
ja shit vilket samhälle vi lever i.
helt galet.

Men nu skiter vi i det och har en fin dag!
Solen skiner och jag har ju snart semseter.
bild pinterest
är liksom väldigt svårt att inte vara glad då!

KRAM





1 kommentar:

  1. Bra där! Då är vi två som har bestämt att sommaren ska komma nu då. Har några få pass kvar själv innan semesterlunken infinner sig :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera