tisdag 12 juni 2012

LEDIG

Yippie!
Solen skiner, jag har redan hunnit träna, gått ut med hundar, planterat om två buskar i trädgården, bäddat sängar och tvättat en maskin med tvätt!
Hepp!
hur bra är man på soliga dagar?
grym!


Trädgården blommar för fullt och jag vill bara vara ute hela tiden.
Vi ska snart ta tag i det där projektet med att bygga pergola..
oj oj jag ser verkligen fram emot det!
Men ja nu när det är sol och huset är relativt rent och städat så sticker jag ut och hänger vid poolen.
Och ja.. igår testade jag slingan.. :


Mys stämmning!



Ha en fin fin dag!

KRAM

5 kommentarer:

  1. Effektiv som bara den!!

    Tack för din kommentar:-)

    Jag har lite frågor till dig gällande Österlen, kan jag få din mail....eller förresten, jag kan leta på dig på facebook och skriva några frågor där. Så gör vi:-)

    Ha en bra dag du med!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej igen,

    Du kanske inte har facebook?!
    Hitta dig i allafall inte.
    Skicka gärna din mail, eller maila mig på sofianyberg@hotmail.com.....så kan jag sen ställa mina frågor;-)

    Tack på förhand!!

    SvaraRadera
  3. Älskar slingan från Granit, jag har nu köpt 2 men tyvärr inte fått upp dem ännu...Bildbevis kommer.

    SvaraRadera
  4. HIhihi...icke Facebook!!!


    Du har sååå himla fint och vilken stil du har. Som tagen ur en inredningstidning!

    Du kan det här med lediga dagar!


    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack alla ni fina!!
      Tur att ni kommer "in " hit och säger hej ibland.
      Behöver det!

      Ta hand om er!
      KRAM

      Radera