onsdag 13 juni 2012

dagens och badrum

Alla "dagens" hit och dit.. och jag har ju inte lagt upp någon på mig själv på kanske hundra år.
(ja ok jag vet.. inte 100 år men ja typ..:)
Så idag får dottern stå för modellandet.
Hon jag köpte nya mysigaste harem/mys brallan åt henne på Åhléns igår.
rea.. 99:- hepp!




så sköna men tyvärr fanns de inte till mamman. ;)
Men ja min lediga dag igår var fin fin.
Idag står jobb i kalendern igen.. kommer kanske mycket folk eftersom rean drar igång.
Varför köper man sommarkläder alls innan juni?
det är ju ändå ingen idé eftersom vi inte har det varmt ju.. typ..
Men ja rea dags i typ alla butiker nu så mycket mer spring på stan.
Men innan jag drar vidare hinner jag med ett bad.
Och just precis det tänker jag göra.
bada.
Bubbelbad med cocosdoft.
det ni! :)



Ta hand om er idag.
Se människan bredvid dig.
Se dig själv.
Andas in "snart sommaren" och njut.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar